Blogi firmowe, tematyczne, eksperckie

Prezentacja przygotowana przez Tomasza Topa. Blogi firmowe jako nowe narzędzie komunikacji. Blogi tematyczne, eksperckie jako forma promocji własnej osoby.

  • Slajd 1: Blogi Blogi firmowe – nowe narzędzie komunikacji. Blogi tematyczne, eksperckie – promocja własnej osoby. Jak zarobić na blogu?
  • Slajd 2: Platformy blogowe Najpopularniejsze platformy blogowe “dla wszystkich” Polskie blog.pl blog.onet.pl bloog.pl (WP.pl) zagraniczne blogspot.com wordpress.com
  • Slajd 3: Platformy blogowe Platformy tematyczne bblog.pl (Money.pl – finanse, polityka) salon24.pl (finanse, polityka) jogger.pl (techniczne, techblogi) Pod “patronatem” blox.pl (Agora) bblog.pl
  • Slajd 6: Czy wszystkie firmy powinny prowadzić bloga? Blog firmowy to jedno z narzędzi PR. Nie wszystkie rodzaje firm w równym stopniu zyskują na prowadzeniu blogów firmowych. Hurtownia śrub? Producent mebli? Firma zajmująca się doradztwem personalnym?
  • Slajd 7: Jakie firmy powinny prowadzić bloga? Firmy, które żyją z kapitału intelektualnego. Firmy, których klienci lubią rozmawiać lub czytać o produktach. Firmy, które posiadają klientów, którzy poszukują informacji. Działalności kontrowersyjna lub często zmieniająca się. Samozatrudnienie. Firmy technologiczne i oferujące usługi lub produkty dla biznesu. Źródło: www.blogifirmowe.wordpress.com
  • Slajd 13: Blogi eksperckie Osobom prowadzącym działalność na własny rachunek blog może posłużyć do budowania pozycji eksperckiej oraz wytworzenia rozpoznawalności w branży. Ponadto jeśli prowadzimy firmę świadcząca usługi dla biznesu, dużo bardziej prawdopodobne jest, że nasi potencjalni klienci będą szukać informacji o naszych usługach właśnie przez internet – a tam dzięki naszemu blogowi mogą nas łatwiej znaleźć.
  • Slajd 16: Blogi w mediach Komentarze i felietony, które można wykorzystać wraz z innymi artykułami Interakcja z redaktorami, których widzimy tylko na ekranie
  • Slajd 20: Prywatne blogi tematyczne, eksperckie Realizacja naszego hobby Wypromowanie własnej osoby Znalezienie nowej pracy
  • Slajd 22: Zarabiamy na blogu Reklamy kontekstowe (Google AdSense, Onet Kontekst) Reklamy tekstowe (TextLinkAds.com) Programy partnerskie, afiliacja, linki partnerskie Artykuły sponsorowane (PayPerPost.com, ReviewMe.com, Krytycy.pl)
  • Slajd 25: Blogi – czy warto? ;)

One thought on “Blogi firmowe, tematyczne, eksperckie

Komentarze są niedostępne